30 mars 2010 - SJUK

Hej på er sötnosar!

Hoppas ni har haft det bra/har det bra ute i det superfina vädret som är idag! :)
Själv ligger jag hemma i sänge, där jag också har legat hela dagen...

Vaknade inatt efter att ha sovit 1 timma och mådde riktigt illa, låg vaken nästan en halvtimma till jag gick upp och tog en Samarin, men det hjälpte inte och en timma senare kräktes jag. Usch för magsjuka. jag har varit hemma idag då, och det enda jag har gjort är att ha legat i sängen och kollat på "Vänner" och spelat spel på internet, haha. HÄR ÄR ETT SPEL som jag verkligen har fastnat för, det är min drog just nu... :)

___________________________

Ett klipp ni bara MÅSTE lyssna på,

Molly Sandén - Gabriellas Sång.
HELT UNDERBART.

Jag ryser och gråter nästan varje gång jag hör henne sjunga denna låten..
Hon är så otroligt duktig och låten är otroligt vacker!

Här är en bild på Molly som jag tog 6:e sepmtember -09 när hon sjöng på Liseberg! :)

Hon är så grymt vacker! :)
Henne ser jag upp till, aaaabsolut!


Nu ska jag spela spel och kolla på Vänner, igen. Kanske plugga lite med...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0