31 mars 2010 - TVÅ MÅNADER KVAR!

Heeeej,
idag är det bara 2 månader kvar tills jag, Rickard, Alex, Heléne och pappa åker till Spanien! :D

Hemma idag med, men mår mycket bättre!
Fick i mig frukost utan att må illa, så det är braa.

Nu har jag precis duschat, ska ut med hunden snart ch sen byta sängkläder.
I eftermiddag ska jag åka med Karolina hem till pappa, för Heléne ska göra hennes naglar :)

Och imorgon kommer Niklas ner med sin pojkvän, så jag ska äntligen få träffa honom!
läängtar! :)


Bild på Niklas från förra året!

Nu blev jag på bra humör, bra musik på radion och mycket kul att se fram emot kommande veckan!


Hoppas DU har det lika bra, eller bättre,
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0