1 maj 2010 - TRÅKIG LÖRDAG.

Min lördag har varit jättetråkig faktiskt.
Jag sov till lite innan 12, det behövdes!

Sen gick jag upp, åt frukost, duschade, städade på mitt rum och har suttit och pluggat ända sen dess. Jag har skrivit hur mycket som helst, ändå är det mer än hälften kvar! Jag kommer få sitta hela kvällen och natten med detta med, och morgondagen. Värsta heelgen. UUUUUSCH!

Nästa helg blir förhoppningsvis bättre, vi ska ha disco med klassen för småbarnen, det är Fäst i Bollebygd (Linda Bengtzing kommer och sjunger), Linda konfirmerar sig, och jag, Heléne & Petra ska till studio i Göteborg och fotas. Så jag hoppas det blir bättre...

Nu måste jag fortsätta plugga,
senare blir det god mat!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0