KONFIRMATION 23 maj 2010

Nu är jag konfirmerad!
Det känns konstigt, känns som att vi träffades förra veckan för första gången... Jag saknar redan alla och jag vill inte att det ska vara slut. Kanske blir konfa-ledare, vem vet? ;)

Jag gick upp vid 7 och åt frukost och började fixa mig, vips så skulle vi åka och jag var inte klar. Typiskt mej, haha. Men jag hann, Felicia fick fixa mitt hår i kyrkan istället... Vi övade med kören och konfa-folket. Superbra!

Allt gick väldigt fort, rätt som det var så stod vi utanför kyrkan och massa folk tog kort på oss...
Efter kyrkan så åkte jag, Tova och Linda med Heléne hem, eller ja, Jag och Tova åkte hem, Linda var tvungen att åka hem o plugga... Men jag fick ett jättefint halsbnd av henne! Tack gumman

Här kommer bilder på alla fina presenter jag fick:



Ett jättefint halsband och supergulligt kort från Linda! ♥


En fin klocka i silver och guld från Malin, Andreas, Wilma, Emelie och Jonathan.


En söt ask med ett fint halsband i från Mamma, Leif, Rickard & Skrållan

En "Guardian Angel" med ett minikort på mig i, haha!


Ett underbart armband från min fina vän Tova!
Tack sötnos, i love it, and you ♥


En fin ängel från mormor & morfar, + 1000kr.


Ett tufft-fint armband från Mia, David & Emil.


Ett jättefint enkelt silverarmband från farmor & farfar.
Jag ääälskar det!


En fin silverring från Petra, Johan & Andreas.


45 pund från Faster!


Massa pengar från olika folk, TACK!
Nu kan jag shoppa loss i England & Spanien :D

Jag fick även ett halsband och armband från moster m. familj, men det kommer nästa vecka! Och jag fick ett suuuperfint ♥-halsband från Malin med co. TACK!
(jag har det på mig, så har inget kort!)

TUSEN TACK TILL MIN UNDERBARA SLÄKT!

Och självklart fick jag något från pappa med, jag får ju en språkresa av honom och mamma! Men mamma gav mig bara en liten extra grej (halsbandet +500kr) ;)



Jag, Mikaela, Emelie, Mikaela, Mia, Jenny, Sofia.
Haha, lite failat hopp-kort!
mina underbara vänner och jag utanför kyrkan!
JAG ÄLSKAR ER! ♥

Nu ska jag fixa lite mat, sätta på musik i hela huset och njuta av det underbara vädret!
Jag går runt i min blommiga maxiklänning och trivs... Imorgon är det bara en vecka kvar till Spanien!
JAG LÄÄÄNGTAR!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Hej!

Ursäkta för sent svar. Man får en kedja till halsbandet Names, alt en mockarem. Jag har endast guldfärgade hjärtan kvar, även om bilden visar ett silvermetall.

2010-05-23 @ 20:07:15
URL: http://vanadesse.blogg.se/blogshop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0