AFRODANS IN MY ♥

JAG HAR KLIPPT AV MITT LÅNGA UNDERBARA HÅR! VAFAN TÄNKTE JAG MED!? OH-MY-GOOOOD!
Nejdå, så farligt är det inte! Jag är bara ovan... Just nu sitter jag nerstoppad i mitt fluffiga täcke och har precis duschat, så ni får se bild på håret imorgon!

Efter klippningen gick jag runt på stan och kollade runt lite, sen mötte jag upp Olivia vid bussen coh vi gick och åt. Vidare till DANSEN! Olivia körde Zumba innan afrodansen. Det lät ganska jobbigt (man fick inte kolla på), men hon tyckte det var kul ändå. Sen körde vi på riktigt; AFRODAAAAANCE! Säger bara två ord: HELT UNDERBART!
Ibörjan stod man där som ett fån och tänkte: "Vafan har jag gett mig in i egentligen..."
Men när man väl kom igång, FYFAN VAD ROLIGT DET VAAAR!
Jag älskade det, känslan, musiken, dansen! Helt fantastiskt! Me LOVE.

Nu ska jag sova och här får ni dagens låt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0