Är framme i Stockholm om ca en timma. Ska ...

100727_210025 (MMS)

Är framme i Stockholm om ca en timma. Ska bli skönt... Börjar bli trött i rumpan och ont i ryggen nu, men jag lever! Har med mig både massa PEZ-godisar (jag vet att det är småbarnsgodis, men jag älskar det) och en mörk chokladkaka med mintsmak med mig. Har inte rört något av det. Har ätit lite kycklingsallad dock, och druckit två munnar apelsin MER (något mer som jag älskar, cant live without it!), vågar inte dricka mer och riskera att bli kissenödig.. Vill lixom inte gå på toa på en buss. Usch. Men nu blev jag kissenödig bara för jag tänkte på det... Ska tänka på hur underbart bästa vän har det på hoteller och hur kul jag kommer ha om ett dygn! Puss på er, ni är awsome. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0