MYSDAG I STOCKHOLM!

Hej på er ni fina!
Idag har det ändå varit en ganska seg dag... Jag sov ganska länge, haha, sen åt jag lite frukost och pluggade... Har ätit lunch och duschat. Jag har duschat ute. Det var lite svårt, eftersom det både regnade och blåste men det gick! Nu är mitt hår snart helt tort och då blir det att platta och fixa det!
Halv åtta ikväll åker jag till Fryshuset och partar till kloclan elva! Ska bli jättekul och jag ska träffa mina fina vänner Thanya, Jennifer, Angelica, Karin, Mikaela, Martina och säkert några mer! Ska bli uperkul att träffa dom igen och ha en hel kväll med skoj och daaaaaaaans! Jag längtar ;)
Och om ni inte har något att göra så kan ni gå in på min bästa väns blogg och försöka övertala henne att hon ska lägga upp ett klipp när hon sjunger, för hon är grymt duktig! Tro mig!
Massa pussar på er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt du är :D

2010-09-18 @ 18:06:04
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-18 @ 18:13:16
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0