STOREBROR.

Ligger i sängen och lyssnar på Katy Perrys senaste album. Ganska grymt!

Jag vet att det är grymt dålig uppdatering här, och förlåt för det. Men det är ganska mycket i skolan just nu, så jag har inte tid att sitta här så mycket. Jag ska försöka mobilblogga när jag inte kan sitta vid datorn, ska verkligen försöka!

Gammal bild på mig och storebror.
Den 4 oktober ska han opereras.
Ja börjar bli väldigt nervös.
Jag vet att allt kommer gå bra, och han kommer må mycket bättre sen.
Men ändå har jag en klump i magen.
Det kommer gå bra! Det komer gå bra!
Älskar dig storebror, även fast det inte alltid verkar så... ♥


Nu ska jag lägga mig och hoppas min förkylning ger sig snart, 2 veckor är lite länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0