8 dagar kvar! :) ♥

Hej sötnos! ♥

Idag är det 8 dagar kvar till julafton, iiiish! Jag längtar! :)
Någon mer som längtar? haha!
¨
I alla fall, dagen i skolan var helt okej, första lektionen hade vi spanska så jag & Jonathan redovisade vårat arbete om Chile, det gick väl helt okej...
Sen hade vi bild, och Karolina & Linda gjorde väldigt fina handmålningar, haha! Dom dränkte händerna i färg och sedan kladdade dom det lite här och var... Och så målade vi MASSA roliga slarv/kladd jul-kort och grejer, love you girls! Ni är bääst! ♥

Men innan engelskan så började jag få riktigt ont i magen (m-värk), så gick och hämtade tabletter hos syster Gun.. Men dom hjälpte inte, pinade mig igenom engelskan som bara bestod av att kolla på film, men sedan åkte jag hem.
Jag somnade till lite på bussen, men som tur var vaknade jag till typ 2 minuter innan jag skkulle av ;)
Gick hem och la mig i sängen, åt en god julgodis och kollade på vänner. Passade även på att kolla på Paradie Hotel, eftersom jag har missat så GRYMT många avsnitt...

Sen somnade jag och vaknade för några miinuter sedan,
nu kom mamma hem så vi ska ta en snabbsväng till stan och köpa de sista julklapparna!

Skriver mer när vi har kommit hem,
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0