Emelie & Mikaela snart! ♥

Hej sötnosar! :)

Nu sitter jag här och klockan är knappr 9 på morgonen (!!!) ! Detta känns inte som mig, haha... Men nu är jag uppe, och ska åka till Emelie & Mikaela om ca en halvtimma :) ♥

Mormor kör mig till dom, så åker vi in till stan vid 10 så att vi är där tidigt. Sen åker vi nog hem och äter och fixar iordning oss, sedan blir det stan igen och kolla bio! Göta Kanal 3 :) Jag har sett 1:an & 2:an och jag tyckte verklgien om dom, så nu ska vi kolla in 3:an också ;)

Vad ska du göra idag? :) ♥

Nu ska jag fixa iordning mig, om ni har tid och jag har tur så får ni en bild på dagens outfit,
ha det super sålänge :)

( GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, Ni har fram till onsdag efter middag på er! )

PUSSSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0