EMELIE & MIKAELA ♥

Hej babes! ;)

Idag har jag haft fullt upp hemma hos pappa, vi har handlat och jag har bakat muffins. Det bev amerikanska julmuffins ( christmas cupcakes ) som  min moster tipsade mig om. Dom är JÄTTEGODA! Fina är dom med, bruna med vit frosting och silverströssel, och imorgon ska jag lägga på ett gulligt litet coctailbär :)

Nu tänkte jag vara så snäll att ni ska få se några utav bilderna som jag tog på Emelie & Mikaela. Ni som känner dom, eller har sett dom innan. Ni kommer få en liten chock, haha! För Emelie har färgat sitt hår brunt! Det är jättefint, och nu slipper dom folk som blandar ihop dem ;)

Här kommer bilderna, enjoy;
Håll musen på bilden för att se bildtext.
Mikaela ♥
Mikaela ♥
Emelie ♥
Mikaela ♥
Emelie ♥
Emelie ♥
Mikaela ♥
Emelie ♥
EMELIE ♥
MIKAELA ♥
Emelie ♥

Visst är dom vackra? ♥

Nu ska jag packa ihop smågrejer som behövs tills imorgon, sminket och sånt! Sen går jag till pappa igen, fixar allt jag kan ikväll och sover där. Går upp i hyffsad tid imorgon och tar en dusch och fixar iordning allt. Vid 3 kommer söta Felicia och hjälper mig och de andra flickorna kommer vid 5. Detta kommer bli en jättemysig nyårsafton ♥

GLÖM INTE att du fortfarande kan ställa frågor till mig i frågesstunden, jag svara på dom ikväll/inatt innan jag somnar.

Ha det bäst sötnosar!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: felicia (:

guuud, så fina dom är :) <3

2009-12-30 @ 19:17:00
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: L ☆

Så fina dom är!

Emelie såg btw ut som en filmstjärna på den första bilden på henne! :)

hon blev väldigt fin i håret oxåååå!

2009-12-30 @ 19:21:21
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0