Min dag! ;)

Go' kväll!

Min dag har varit superhärlig, först en mysig dag med bästa vännen på stan, sen komma hem, och baa ta det lugnt :)
I stan letade vi efter klänning till mig, eftersom det var så mycket strul med den från Ellos...  Efter vääääldigt mycket letade, och kollat i massa butiker så hittade jag en klänning på Åhlens. Det blev en enkel svart, som bara kostade 299kr, med 100kr rabatt! Så det blev en billig men söt klänning, så jag är nöjd :)
Jag hittar inte laddaren till min kamera, och min mobil tar superkassa bilder så jag letade upp en bild på åhlens hemsida, men det fanns bara i röd, men den jag köpte var svart! :)


Jag har också önskat mig en supermysig och fin kofta från Åhlens av mamma, såhär ser den ut:

Fin va? :)

Efter vi hittade min klänning, så gick vi till Espresso House och Tova köpte en Frapino med vanlijsmak, HERREJESUS VAD GOTT DET VAR! Jag köpte en varm choklad med marsmallows och grädde på, men nästa gång jag åker tdit så ska jag ha en Frapino! :D
Vi tog bussen hem tio över fem, och pratade om allt möjligt på bussen, om snygga killar och om vänner. Det var riktigt mysigt, jag har saknat dig hjärtat! <3

Kom hem lite innan klockan sex, gick hem till mamma och visade klänningen och hämtade lite grejer. Sen gick jag hem till pappa, satte mig vid datan lite och gjorde lite mer varm choklad, haha! Jag har blivit riktigt beroende av det, jag älskar det och dricker det året om, men på vinter dricker jag det jämt! Jag ÄLSKAR det! :)
Drack min varma choklad och började fixa mat, gjorde köttfärssås och spagehtti.
Åt mat och kollade på "Anna Ankas jul", och det är det konstigaste programmet som någonsin gått på tv! Hon är ju sjuk i huvudet, men jaja, det är ju bra tv ;)


Efter det gick dom andra och lade sig, jag satt kvar och kollade runt lite på kanalerna, och fastade på 3:an! Det hette "Välkommen hem - En sång för hemlösa". Det handlade om E.M.D's låt "Välkommen hem" och vad den inebär. Den handlar om att alla hemlösa förtjänar ett hem och sånt, det var ett gripande program och jag älskar vad dom gör för folket.

Jag älskar E.M.D, det gör jag verkligen, på alla sätt! Både musiken som är underbar, att dom är så j*vla snygga och att dom gör sånna bra saker för alla. Vad tycker du?


Nu ska jag kolla lite mer på tv och sedan sova, blir en mysig dag hemma imorgon tror jag.

Avslutar detta inlägget med en bild på snyggingarna;



PUSSSSSSSSSS <3





tell me why,
does it hurt so bad?
tell me why,
does it make me mad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0