Segaste dagen i mitt liv ?

Godmorgon!
Eller ja, för mig är det morgon och för en andra är det väl middag? ;)

Jag sov fram till klockan var ca 11, somnade då om i ca en timma till. Då kom pappa in och sa att han och Rickard ( min storebror ) åker och köper en tv till han också, haha. Men jag somnade om igen, och vaknade när klockan var ungefär två... Mamma ringde och frågade vad jag gjorde och när jag kommer till henne ikväll...

Jag låg kvar i sängen en bra stund, satte på "Notting Hill" Min absoluta favorit-film! Love it! ;) ♥

Gick upp och hämtade min popcorn-skål sen igår kväll och mumsade i mig dom sista popcornen som fanns kvar, haha! Jag älskar popcorn när dom har legat framme i en dag typ, då är dom sega och goda ;) haha!

 

I alla fall, Niklas var vaken så han kom in till mig och kollade klart filmen :) Mys, mys, mys!

Sedan dess har jag hunnit äta ett ägg, borstat tänderna, skrivit ut lite bilder och bäddat sängen! Visst är jag duktig? ;)

 

Nu ska jag bar ta och städa i ordning lite i mitt rum, sedan tror jag att jag ska ta och göra ett pepparkakshus! Haha, visst är jag rolig som gör det nu efter jul... Men då kan vi ta och äta upp det på nyårsafton ;)

Nu längtar jaf verkligen till nyår, för jag har planerat mat och lite sånt... Ska fixa en bra musik-lista också! Om DU har någon bra Spotify-lista, så skicka den gärna! ( [email protected] )

 

Så, det var nog det jag ville säga... Om ni är snälla och komenterar lite bättre så lovar jag att uppdatera bättre! Så, it's you're choice!

 

Ha det bäst,

så hörs vi senare!
Jag igår kväll ;) ♥

PUSSSSSSSSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0