Sover hos Linda ♥

Hej babes!

Nu sitter jag i sängen hos min söta Linda, vi har hunnit äta Ben&Jerry's-glass och kollat på Bonde söker fru, JA, vi är coola! :D

Jag kom hit någon gång vid 7-tiden, vi började med att ha "JULAFTON", som vi har varje år! Eller ja, vi hade det förra året, och vi har det nu! Men vi kommer ha det tills vi dör, så man kan ju säga så ;)

Jag fick i alla fall det FINASTE halsbandet! ♥
Bilder kommer i slutet :)

Linda fick ett halsband med en blomma på och en fotoram med kort på oss i! Hon fick typ likadana saker förra året med, haha! Bra fantasi jag har va? ;)

Men hon sa att hon gillade det i alla fall, så det får jag väl lite på! :)

 

Nu ska jag snart sluta skriva och vi ska fixa iordning oss, borsta tänderna och sånt. Sedan ska vi kolla på "PS I love you. " Den bästa filemn som finns typ, romantisk, rolig och jävligt sorglig, allt på en och samma gång! Eller asså, det händer ju inte samtidigt, mendet är i samma film! :D Linda har inte sett den än, men jag har nästan berättat allt redan, haha!

Imorgon är det äntligen dags för skolavslutning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ♥
Jag ska dansaaaaaaa ♥
Och jag och Olivia ska göra både ett solo och ett "hopp", så vi får hålla tummarna och hoppas det funkar!

Men min klänning som jag beställde från ellos.se har inte kommit! Den skulle ha kommit i tisdags egentligen, så nu kan jag inte ha den på avslutningen.. Man blir bara liiiiiite jävligt förbannad på dom då! Har den inte kommit innan julafton så ska jag typ kräva pengar tillbaka eller något, haha!

Här kommer lite bilder, mer får ni läsa på Lindas blogg!

Såhär fint hade hon rimmat på min julklapp! :)


Halsbandet Linda fick av mig! :)


Det SUPERFINA halsbandet som jag fick av Linda! ♥


Fotoramen som Linda fick av mig! ♥


Linda som TOMTEN!

Jag som TOMTEN! Med mitt supersnygga paket som Linda hade fixat,
hon hade satt på klistermärken med Zac Efron på, haha! Hon vet verkligen vad jag gillar! :D ♥


Nu ska vi kola film och nana, upp tidigt imorgon!
Ha det bäst snyggingar!

PUSSSSS ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

påtal om ps i love you ,

har du min sån bok fortfarande? ;)

osen, kan du kanske ta me mina pengar till konfan för måste helst ha dom på lovet (a)

2009-12-18 @ 12:36:44
Postat av: linda

hade en sjukt kul kväll, tack gumman<3

lövju

2009-12-18 @ 12:47:54
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0