MIN NAMNSDAG!

Idag är den den 18:e februari, vilket betyder att FRIDA & Fridolf har namnsdag! :)


Jag har fått en hudlotion av moster och en jättesöt liten väska av mamma, som jag har valt ;)

vaknade ganska sent idag, så jag gick upp och åt lite, sen tog jag en promenad me Skrållan. På vägen hem stannade vi till hos Heléne, för jag skulle bara hämta mina skor, men jag ch Skrållan stannade ganska länge. Vi drack te och kollade på OS - Curling, det var nog första gången jag ens var intresserad av OS! Haha!

Fick även min FRIDA-tidning igår, och gissa vem som var med på en poster om inte
MATTIAS ANDRÉASSON! ♥
Fattar ni hur glad jag blev eller!? :D Så den rev jag ur tidningen med en gång och satte upp den på väggen hemma hos pappa, jag har ju miljontals andra posters på E.M.D, killarna i GG och massa mer, men dem kommer upp sen när jag har fixat min tygvägg som dom ska sitta på! :)

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och se ifall jag har få lite volym på håret igen...

Här får ni en bild på den snyggaste mannen som finns;



PUSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: haha, okej :)



Haha, din pappa av alla människor!? :P fan va kul! haha<3



2010-02-18 @ 17:08:58
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: Karolina

sv: haha det tycker inte jag, för jag måste hinna bli brun också, är inte tillräckligt brun än bara hälften av vad ja ska bli! :D



På lördag drar vi ju ut med båt på havet också, fatta va brun ja kommer bli då!? ;)<3

2010-02-18 @ 17:22:59
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0