PLUGGA PLUGGA PLUGGA

usch, nu orkar jag inte mer! :( Att vi ska kunna alla länder och huvudstäder i Europa och kunna placera ut dom på kartan kan jag förstå att vi ska lära oss, men på två dagar!? Det är ju bara sinnessjukt.

Orkar inte med att plugga mer nu, har suttit nästan oavbrutet i lite mer än 2 timmar nu. Det får räcka! Ska nog bara gå igenom länderna en gång till. Sen ska jag och mamma göra egna semlor ♥ Mums!

Men sen får det räcka med sötsaker för mig denna veckan, eller ja, Mamma ska ha kalas på lördag med, så då får det väl bli en liiiiiten tårtbit. Men sen räcker det, för om jag ska våga (för mig egen skull, men även för alla andras, haha!) gå på stranden i Spanien och i sommar... Nu ska jag ta tag i mig själv, så så fort ni ser mig äta något onyttigt så får ni säga till mig! ;)
Jag SKA gå ner minst 5 kilo innan Spanien, men hellst många felr, men jag tror inte det går på så kort tid. Men jag ska kämpa, jag vill inte skämmas på stranden, jag vill njuta! :)

Så, nu är det spotify ( min upptaterade lista om någon ville ha: LÄNK ) och bloggar som gäller!
Eller nej! Nu hör jag att mamma vispar grädden, så det får bli en semla först, sen bloggar!

Och en sak till;
NÅGON SOM VILL GÖRA EN HEADER TILL MIN BLOGG? :)
jag känner att min är väldigt tråkigt nu,
så om ni har lust så får ni gärna fixa en fin till mig.
mejla till:
[email protected]

HA EN MYSIG KVÄLL,
så hörs vi senare eller imorgon.
PUSS


jagtroddevisabrorochsyster,vigenomallt?


Kommentarer
Postat av: felicia (: <3

haha, frida vi hade ju det med europas länder och huvudstäder i sexan, prov... ;)

haha ! :D



hatar att det jämt finns massa goda sötsaker omkring en, som man äter, fast man inte ska... ;)



puss. <3

2010-02-02 @ 20:56:08
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: felicia (: <3

sv;HAHHAH, jag vet de är skitsvårt... ;o

japps, du får plats ;)

du kan väl gå ut till busshållsplatsen så du ÄR DÄR klockan 08.25 imorgon !? :)

så hämtar vi dig... :D

puss.

2010-02-02 @ 21:12:06
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0