TORSDAG.

Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på"Greys Anatomy", underbart program! Efter OTH... ;)
Min dag idag har varit som vanligt, skolan och sen hem.

Olivia och Nellie försökte bryta sig in i mitt skåp och sno mina tuggumin, för de trodde jag hade lektion, men precis när dom står och ska försöka få upp låsen så kommer jag, haha. Dom är så duktiga, mina fina vänner! :) ♥

Ikväll är det dags för GLEE igen, det bästa programet i hela världen, det och OTH, haha.
Ni som har sett/följer det vet ju att "Artie" sitter i rullstol och kanske inte är supersnygg,
men i verkligheten sitter han varken i rullstol eller inte är snygg (kan man säga så?),
titta själva:
Artie i serienKevin i verkligheten
     I serien...                                                                                        I verkligheten... Snygg va!? :D

Nu ska jag kolla på TheBigBangTheory, det är bäst! :D

Ha det bra, jag skriver mer senare,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara Åkerblom.B

SVAR: Japp, självklart :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2010-02-12 @ 15:58:58
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0