10 - 01 - 20

Visst känns det konstigt när det står 10 i början på ett datum...? Jag har nog inte vant mig än, men det kommer nog snart! :)

Min dag har varit... Mycket! Hände massa saker i skolan mellan mina närmsta vänner, men det tänker jag inte dra upp här! ♥

När jag kom hem efter skolan så tog jag ut Skrållan en snabbis, sen gick jag in och åt god ost-och-skinkpaj. Efter det var det bara att se glad ut och ta upp den stora "Natur och Kulturs Svenska Ordbok" ur väskan och börja slå upp massa konstiga ord... Jag fattar inte hur våran lärare ens kan TRO att vi ska kunna över 200 jättekonstiga ord som man aldrig kommer använda tills nästa fredag. Det är SJUKT! Det är HEMSKT! Usch, just nu vill jag begrava mig i några veckor.
Satt och pluggade riktigt mycket på det, och är nästan klar med hela häftet! Är faktiskt lite stolt nu... Haha ;)

Nu har jag ätit varma mackor och ett brie-kex! Jag har klippt iordning luggen på mig själv också... Det blev väl okej, men inte det bästa, haha! ;) Men det funkar tills det är dags för frissan igen.

Nu sitter jag och kollar ut bilder till min nya header, eftersom det inte är så mycket vinter var ( när februari är slut så är det ju vår, menar jag! ) så ska Oscar hjälpa mig med det! :)

Jag idag;




Nu ska jag gotta mig med att äta en bulle och kolla igenom lite mer bilder, sen blir det sova och kolla vänner!

En liten fråga med;
Är det någon som vet om man kan ha likadant ip-nummer som någon annan?

FÅR JU INTE GLÖMMA att det är sötaste Emils 1-årsdag idag! Grattis grattis, från "moster" :) ♥
Emil
Bilden är tagen av Mia, Emils mamma, min mammas sambos dotter!
Hängde du med? ;)
VISST ÄR HAN SÖT? ♥

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: kul att du vill vara med! :) man ska väl helst lägga in den på söndagarna, men kan väl lägga in tidigare också! vi har inte pratat om det. Men länka i min blogg sen iaf när du lagt in ditt bidrag :)

2010-01-21 @ 13:28:46
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0