ANNANANNSANAAS?

hahah, visst är min rukbrik fin?
Jag skulle skriva ANNANAS på min bilddagbok, och det blev att jag skrev; Annansasn, eller något sånt.. Haha, någon so har tänk på hur jobbigt det är att skriva annanas? Det är så mycket N och A, och så måste dom ju stå på speciella platser med... ;)

Haha, okej, nu har jag suttit och skrattat för mig själv åt detta en liten stund, och har precis insett vilken dålig humor jag har! Haha! ;D

Jag dricker ur en ANNANAS!
Jag laddade upp denna bilden och skulle skriva;
" Jag är cool, för jag dricker ur en annanas! "
men det blev lite annat, så ag ändrade nog 4 gånger tills det blev rätt! haha! ;)

Nu ska jag gå och ta en dusch, så skriver jag mer om dagen senare,



ha det bäst sålänge,
PUSS


Kommentarer
Postat av: L ☆

haha så fort jag läste det om att du skrev fel och tyckte det var jobbigt att skriva annanans...annasn...annans..ANNANAS (!) så gick jag in och försöka skriva det, och då klarade jag det på första försöket, men nu gick det fan inget vidare..



FRIDA SÖTNOS, AHAHHAHAHAHA DU DRICKER UR EN ANNAS...ANNASNANS.....AAAAAAAAAANNNNNNAAAANNNNAAS



JAG HATAR DEN JÄVLA FRUKTEN!

2010-01-22 @ 15:45:11
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0