Städa, duscha, åka!

God morgon!
Eller gor förmiddag... Jag gick upp för en timma sedan (!) och har hunnit äta frukost och städat lite på mitt rum, nu återstår bara att damsuga mitt rum och bädda iordning.
Sen ska jag ta en varm skön dusch och fixa iordning mig och sen blir det att åka till moster! ♥
Vi ska äta där ikväll och jag stannar över natten, för jag ska upp tidigt imorgon och då är det ju mysigt att vakna med min lilla Johan samtidigt! :) ♥

Imorgon ska jag sjunga i missionkyrkan i Olsfors klockan 10:00, så kom dit om du kan!
Efter det blir det hem och fixa iordning allt och packa o sen på kvällen ska vi hem till mamma igen.
Och på måndag är det skolan... :(
Jag tycker att man bara behöver gå i skolan 2 dagar i veckan! Någon som håller med mig? :)

Nu ska jag duscha och få Tindra att sluta tjata, haha ;)

min Älskling ♥
Min Johan för ca 2 år sedan :) ♥

Ni ska få en liten outfit bild senare när jag har fixt mig och sminkat mig och så,
hoppas ni får en mysig lördagskväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0