8 maj 2010 - INGEN KONFIRMATION!

Hej på er!

Jag missar tyvärr min Lindas konfirmation! :(
Känns jättetråkigt verkligen.. Ville verkligen varit där...

Men jag får träffa henne ikväll i stället!

Nu ska jag fixa mig, så tar jag bussen ner till Bollebygd och träffar uderbara Tova, äntligen!
Saaaaaknar henne!

Hoppas ni får en bra lördag,
och glö inte min frågestund!
(Det verkar inte som att jag får några frågor, så om jag inte har fått mer än 5 frågor så stuntar jag i den. Så kom igen och ställ massssssssssssssa frågor!)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Här okommer några frågor till frågestunden och jag har också en så jag skulle bli glad om du skrev några frågor till mig med! :)



Vad gillar du att göra mest?

Om du vann 1 mille, vad skulle du göra då?

Vad är det bästa du vet?

Favoritgodis?

Vilket är ditt favoritställe på jorden?

2010-05-08 @ 15:15:16
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: fridaheterhon

-tack så mycket detsamma!:D allt bra?

2010-05-08 @ 15:16:03
URL: http://oriez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0