Gästblogg (Karolina)

Hejsan, jag har lite tid över nu på morgonen innan jag drar till skolan så jag tänkte att jag kunde gästblogga lite åt Frida.
Kommer sakna min sötnos, inte samma dagar utan hon.. finns ingen som har samma humor som Frida och då är jag ensam som har humor.. HAH,
Jaja, nä men jag har ju Linda också och massa mer som är roliga, så jag hoppas att jag klarar mig.
Jag är inte alls avis på Frida som åker till Spanien i 12 dagar, verkligen inte.. eller ? ;D

Hoppas att hon får det super härligt där utan sol, för är hon brunare än mig när hon kommer tillbaka så blir jag fan sur ;) jaja, solarium finns ju alltid och då blir man brunare, kanske är ''sjuk'' i veckan och solar ist. haha skoja.

Men nu måste jag dra, ha det bra allihopa! puss puss


Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

Hej på er. Jag har bytt blogg och vore glad om ni som prenumerarat på min gamla blogg ( Http://soininen.blogg.se ) ville prenumerera på denna nya även ni som inte har gjort det innan med såklart:) hoppas ni följer mig där och jag vore tacksam om ni inte publicerade denna kommentar. ha det bra kram !

2010-05-31 @ 20:04:25
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0