27/10 GODMORGON

Godmorgon, eller?
Tittade precis ut genom fönstret och hela himlen är rosa... Ganska gulligt ändå! Just nu sitter jag i mina gympa kläder och ska bara slänga på lite mascara och trycka ner plattången och resten av sminket i väskan. Orkar lixom inte stå och fixa mig för att gå till skolan, byta om och svettas bort allt, haha. Jag hatar att ha gymna direkt på morgonen, fast det är ju ganska bra ändå, då har man det gjort lixom.
Både för- och nackdelar ju.

Igår följde ett par gummistövlar med mig hem, ett par svarta enkla med en vit rant på. Enkel och tråkigt. Men jag var tvungen att ha ett par, för tro det eller ej, så ska jag dansa i gummistövlar. Helt sjukt, jag vet. Men det är roligt, jag älskar afroudance.

Tur att jag har tjockbyxor (eller, joggingbyxor) som gympakläder så jag har något på benen nu när jag går till skolan. Det är sjukt kallt ute på morgonen, och sen jättevarmt på eftermiddagen. What's up with that?

Bilder från första (och ENDA!) gången jag var i Sälen, eller Fjällen eller vad det nu var... Och en sommar bild uppe hos min moster, gissar på att jag skulle och bada ;)

Jag älskar vintern, men mest bara för att det är jul då. Jag älskar jul, det finns inget bättre! Men jag älskar sommarn  med, jag kan faktiskt inte välja...

Efter skolan idag tar jag bussen direkt till Olsfors för att passa grannbarnen, och fick även frågan om jag kunde passa dom imorgon igen. Och det kan jag, men bara till en viss tid, för sen ska jag dansa! Lite synd att det inte gick, för pengarna skulle suttit gott...

Nu måste jag gå ochborsta tänderna, så jag inte kommer försent!

Puss på er, och ha en bra onsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0