FOTORAM FIXAD

Jag sitter här vid mitt skrivbord och är rejält uttråkad, och bara väntar på att klockan ska bli tio över tio så vi kan åka och hämta mina flickor!

Jag passade på att slänga ihop lite bilder och sätta in i min fina nya ram som jag fick av grannarna när jag fyllde år, såhär blev det:


Haha, inte så värst bra bild.
Men jag orkar verkligen inte leta upp dom andra jag tog, för min dator har lite smått stora problem och vill inte visa bilderna när jag ska välja dom...

På bilderna är det;
Högst upp från vänster; Busan (som varit borta i 3 veckor :(), pappa, jag och rickard på vårat första flumeride-åk, och sen är det min söta lilla storebror!
nere från vänster; jag, som föddes cool, och sen min älskade kusin Johan. ♥



Nu ska jag kissa och ta på mig en tjocktröja, sen åker vi och hämtar dom.
I CAN'T WAIT!
Har aknat dom något otroligt, och nu är dom (snart) äntligen här.
GAAAAAAAAAH! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0