STOCKHOLM BABY!

Nu trivs jag.

Jag sitter i soffan med Niklas dator i knäet (MAC!!!, I'm in heaven!) och kollar runt på facebook och sånt, Niklas och Johan sitter och fixar med papper och grjer på ett bord brevid.
Jag gillar Sthlm.

Bussresan gick bra, var omringad av 3 snygga killar, en fet gubbe och en "kille" som satt och lyssnade på musik och mimade med och hade telefonen som mikrofon. Han trodde nog att ingen såg honom, men det gjorde jag, moahaha!

Sov mestadels av vägen och lyssnade på musik non-stop.
Btw; LINDA, om d läser detta ska du veta att Niklas tyckte du var jätteduktig på att sjunga när du var 10år, men han skulle undrade om jag inte hade någo inspelat när du sjöng nu... Så nu vet du vad du ska göra :) puss på dig ♥

Nu ska jag återgå till att bara ta det lugn och snart sova, ha det underbart.
IMORGON ÄR DET REUNION-PARTYYYYY! :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin fredag! =)

2010-09-18 @ 00:53:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-18 @ 00:55:43
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0